Reklamacija | Vračilo | Težava z naročilom
Kako ravnati v primeru vračila / reklamacije
VRAČILO
Neuporabljeno blago nam lahko vrnete v 30 dneh po prejemu.
- Če želite izdelke vrniti, prosimo izberite med možnostmi spodaj: Vračilo izdelkov - Odstop
- Pošiljko skrbno zapakirajte in skupaj z obrazcem za vračilo pošljite preko izbrane dostavne službe, na naslov: Ljubki dom - PO Box GLS, CESTA V PROD 84, 1129 LJUBLJANA
- Znesek vrnjenih izdelkov Vam bomo, v roku 7 dni od prejetja izdelkov v skladišče, vrnili na Vaš bančni račun.
Za poenostavitev postopka se lahko poslužite prevoza s pogodbenimi prevozniki. Slednje ne velja za postelje, škatle za shranjevanje, vzmetnice in pošiljke, sestavljene iz več paketov.
Največje dimenzije oddanih pošiljk:
- Parcelshop – največja teža 15kg in najdaljša dimenzija največ 100cm
REKLAMACIJA
Je kaj narobe z naročilom? Izberite eno od možnosti:
- Ima izdelek kakšno napako? Izberite: Reklamacija
- So v naročilu manjkali izdelki? Izberite: Naročilo ni bilo popolno
Počakajte na predlog rešitve Vaše zahteve.
Predlog za rešitev pritožbe boste prejeli predvidoma v 3 delovnih dneh. Reklamacija bo rešena v 30 dneh po vložitvi.