Reklamacija | Vračilo | Težava z naročilom

Kako ravnati v primeru vračila / reklamacije

VRAČILO

Neuporabljeno blago nam lahko vrnete v 30 dneh po prejemu.

    • Če želite izdelke vrniti, prosimo izberite med možnostmi spodaj: Vračilo izdelkov - Odstop
    • Pošiljko skrbno zapakirajte in skupaj z obrazcem za vračilo pošljite preko izbrane dostavne službe, na naslov: Ljubki dom - PO Box GLS, CESTA V PROD 84, 1129 LJUBLJANA
  • Znesek vrnjenih izdelkov Vam bomo, v roku 7 dni od prejetja izdelkov v skladišče, vrnili na Vaš bančni račun.

Za poenostavitev postopka se lahko poslužite prevoza s pogodbenimi prevozniki. Slednje ne velja za postelje, škatle za shranjevanje, vzmetnice in pošiljke, sestavljene iz več paketov.

Največje dimenzije oddanih pošiljk:

  • Parcelshop – največja teža 15kg in najdaljša dimenzija največ 100cm

REKLAMACIJA

Je kaj narobe z naročilom? Izberite eno od možnosti:

  • Ima izdelek kakšno napako? Izberite: Reklamacija
  • So v naročilu manjkali izdelki? Izberite: Naročilo ni bilo popolno

Počakajte na predlog rešitve Vaše zahteve.

Predlog za rešitev pritožbe boste prejeli predvidoma v 3 delovnih dneh. Reklamacija bo rešena v 30 dneh po vložitvi.